Horské elektrokolo APACHE HUPAHU MX1 510 840 2023 má hliníkový rám v barvě ŠEDÁ. Moderní vestavěná baterie Integrovaná, Bafang 840Wh/17,5Ah 4,3kg 48V Li-ion umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Horské elektrokolo HUPAHU MX1 510 840 má usb konektor, který můžete využít například pro nabíjení telefonu nebo navigace. Součástí je rychlonabíječka bafang 3.0a 670g.
Středový motor Bafang M510 95Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.
Horské elektrokolo APACHE HUPAHU MX1 510 840 2023 není standardně vybaveno blatníky, které se ale dají dokoupit. Toto horské elektrokolo není vybaveno předním ani zadním světlem, ale obě světla se dají dokoupit a na kolo doplnit. APACHE HUPAHU MX1 510 840 nemá nosič, ale je možné ho tam domontovat.
APACHE HUPAHU MX1 510 840 2023 má kola 29 palců a pláště WTB Ranger 29x2.4. Brzdy hydraulické kotoučové SHIMANO BR-MT200 180/160mm a o tlumení se stará pružinová RST Omega LO zdvih 100mm.
Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.
Horské elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!
Středový motor Bafang M510 je vylepšený M500 s nižší hmnotností (3.0 kg) při zachování vysokého výkonu 250W (max. 550W) a síle točivého momentu až 95 N.m vhodný především do MTB horských elektrokol a speed pedeleců, čemuž bezezbytku odpovídají jeho parametry.
Tento typ motoru je vybaven torzním (tlakovým) snímačem, díky kterému řídící jednotka vyhodnocuje jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Čím silněji jezdec tlačí do pedálů, tím větší pomoc motor vrací. Díky tomu budete mít pocit, že na kole jedete, nikoliv že vás kolo veze, jako tomu často bývá u motorů v zadním kole.
Motor Bafang M510 se vyznačuje plynulým a tichým chodem, a to i při jízdě do kopce.
Baterie Integrovaná, Bafang 840Wh/17,5Ah 4,3kg 48V Li-ion a reálný dojezd
Tuto baterii je možné nabíjet na kole. Pokud je baterie vyndávací, tak i mimo kola. V takovém případě je držák baterie vybaven zámkem, který zabrání odcizení baterie.
Baterie nemá paměťový efekt, tuto baterii můžete nabíjet i po krátké jízdě.
Životnost baterie je 800 - 1200 plných nabíjecích cyklů (pokud nabíjíte ne zcela vybitou baterii po každé delší jízdě, počet cyklů bude vyšší)
Baterie vydrží okolo 15.000 - 25.000 km nebo 5 - 9 let
Doba nabíjení na 80% kapacity je cca 2,5-4 hodiny (plné nabití obvykle do 6 hodin)
Baterie je elektronicky chráněná proti podbití, přebití a přehřátí pomocí BMS (Battery Management System), díky čemuž je zajištěna dlouhá životnost
Orientační dojezd podobné baterie
Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
Nejdůležitější faktory ovlivňující dojezd
Kapacita baterie a kvalita článků
Typ motoru (středový, zadní), typ snímače a chip
Váha jezdce a styl jízdy (aktivita)
Stupeň síly dopomoci, vhodné přehazování a rychlost
Velmi oblíbený přehledný barevný LCD displej zobrazuje funkce:
volbu 5 režimů asistence
funkci WALK (rychlost chůze – využití např: při vedení kola do prudkého kopce)
zobrazení aktuální, maximální a průměrné rychlosti
ujeté kilometry: jednotlivá jízda/celková ujeta vzdálenost
denní a noční režim (podsvícení displeje)
ukazatel stavu nabití baterie
Displej je dále vybaven USB konektorem umožňujícím dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace, osvětlení aj.). Dobíjet svá zařízení tak můžete i mimo civilizaci, což se zejména při delších výletech může hodit.
Apache je česká značka jízdních kol a elektrokol na trhu od roku 2001. Výroba jízdních kol probíhala v Kopřivnici, poté se přesunula do Úpice a od roku 2022 se výroba především dražších modelů přesunula do továrny BPS v Šumperku spadající pod značku KTM.
Pro garanční prohlídku můžete využít náš smluvní servis v místě svého bydliště. Pokud u Vás smluvní servis zatím není, využijte jakýkoliv jiný odborný servis a nechte si od nás proplatit náklady až do výše 500,- Kč. Návod "Jak na to" obdržíte s koupeným kolem.
Hledejte na dveřích tuto nálepku - SMLUVNÍ SERVIS
SHOWROOM - PRODEJNA - TEST CENTRUM - PŮJČOVNA
Dáváte přednost nákupu v prodejně nebo si chcete elektrokolo vyzkoušet ?
ELEKTROKOLA.cz s.r.o. Petrovice 71 Nové Město na Moravě 592 31
IČO: 06231403 DIČ: CZ06231403
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku (při platbě v hotovosti).
Zároveň je povinen zaevidovat tuto přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.