Univerzální městské nebo také trekové elektrokolo Crussis e-COUNTRY 7.7 s nízkým rámem pro snadné nastupování je velmi oblíbené jak u mužů tak i žen. Varianta se silnou 17,5Ah (630Wh) baterií je o 4.000,- dražší než varianta 7.7 se slabší baterií 14,5Ah (522Wh). Baterie je vyndávací a lze ji snadno nabíjet i mimo kolo.
Elektrokolo e-Country 7.7 je již v základu vybaveno blatníky a praktickým zadním nosičem s nosností 15kg.
Díky baterii v rámu a středovému motoru bylo dosaženo velmi atraktivního designu a především došlo k lepšímu rozložení těžiště a váhy kola, než když byla těžká baterie s motorem vzadu. Součástí je nabíječka s nabíjecím proudem 2A, díky které je doba nabíjení (70% kapacity již za 3-4 hodiny, 100% za 7-8,5 hodiny).
Budete překvapení silným zátahem a malou spotřebou motoru BAFANG M400, který se pro svojí spolehlivost používá léta a vyniká svým plynulým a tichým chodem.
Při jízdě oceníte příjemné sedlo a tvarované gripy na řidítkách.
Průměr kol 27,5" a hladký vzorek pláště zajistí snadné ovládání i v členitých podmínkách a díky větší šířce pláště toto elektrokolo zvládne i horší polní a lesní cesty.
Jízda na tomto elektrokole je příjemná stejně jako snadné nastupování, díky kterému je toto kolo vhodné i pro seniory nebo lidi s hendikepem.
Vybírat můžete ze 2 velikostí rámu, kdy menší 17" je vhodné pro výšku postavy 155-175 cm a větší 19" rám je vhodný pro výšku 165-185cm.
Toto elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!
Bafang je jedním z největších výrobců komponentů pro elektrokola na světě. Již přes 10 let vyrábí nábojové (přední a zadní) motory, díky kterým je dlouhodobě jedničkou na světovém trhu. V posledních letech se však intenzivně zaměřil na výrobu středových motorů.
Středový motor Bafang MaxDrive M400 je nejvíce prodávaný středový motor na světě a jedná se o velmi spolehlivý motor, který je za ta léta velmi dobře vyladěn. Motor je vybaven jak snímačem torzním (tlakovým) snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.
Tuto baterii je možné nabíjet na kole. Pokud je baterie vyndávací, tak i mimo kola. V takovém případě je držák baterie vybaven zámkem, který zabrání odcizení baterie.
Baterie nemá paměťový efekt, tuto baterii můžete nabíjet i po krátké jízdě.
Životnost baterie je 800 - 1200 plných nabíjecích cyklů (pokud nabíjíte ne zcela vybitou baterii po každé delší jízdě, počet cyklů bude vyšší)
Baterie vydrží okolo 15.000 - 25.000 km nebo 5 - 9 let
Doba nabíjení na 80% kapacity je cca 2,5-4 hodiny (plné nabití obvykle do 6 hodin)
Baterie je elektronicky chráněná proti podbití, přebití a přehřátí pomocí BMS (Battery Management System), díky čemuž je zajištěna dlouhá životnost
Orientační dojezd podobné baterie
Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
Nejdůležitější faktory ovlivňující dojezd
Kapacita baterie a kvalita článků
Typ motoru (středový, zadní), typ snímače a chip
Váha jezdce a styl jízdy (aktivita)
Stupeň síly dopomoci, vhodné přehazování a rychlost
Velmi oblíbený přehledný barevný LCD displej zobrazuje funkce:
volbu 5 režimů asistence
funkci WALK (rychlost chůze – využití např: při vedení kola do prudkého kopce)
zobrazení aktuální, maximální a průměrné rychlosti
ujeté kilometry: jednotlivá jízda/celková ujeta vzdálenost
denní a noční režim (podsvícení displeje)
ukazatel stavu nabití baterie
Displej je dále vybaven USB konektorem umožňujícím dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace, osvětlení aj.). Dobíjet svá zařízení tak můžete i mimo civilizaci, což se zejména při delších výletech může hodit.
Český výrobce kol a koloběžek Crussis funguje na českém trhu od roku 2013.
V roce 2015 byla otevřena nová výrobní linka kol s kapacitou 8000 kusů ročně s možností navýšení až na 20.000 kusů a byla spuštěna výrobní linka do detailů vyladěných koloběžek Crussis.
Koloběžky se od roku 2016 prodávají v 8 evropských zemích a USA.
Od roku 2018 došlo k modernizaci výrobní linky a rozšíření výrobní řady o karbonové horské elektrokolo s pevným rámem o váze 20,9 kg a celoodpružené horské elektrokolo pro ještě hladší jízdu v náročném terénu.
V roce 2019 sestává tváří značky Crussis mezinárodní sportovní ikona a hokejová legenda Jaromír Jágr, který značku rychle posunuje zase o kousek dál. Za zmínku stojí limitovaná edice 100ks kol Jágr-68 s vlastnoručním podpisem a také zařazení středových motorů značky Bosch do nabídky elektrokol.
Pro garanční prohlídku můžete využít náš smluvní servis v místě svého bydliště. Pokud u Vás smluvní servis zatím není, využijte jakýkoliv jiný odborný servis a nechte si od nás proplatit náklady až do výše 500,- Kč. Návod "Jak na to" obdržíte s koupeným kolem.
Hledejte na dveřích tuto nálepku - SMLUVNÍ SERVIS
SHOWROOM - PRODEJNA - TEST CENTRUM - PŮJČOVNA
Dáváte přednost nákupu v prodejně nebo si chcete elektrokolo vyzkoušet ?
ELEKTROKOLA.cz s.r.o. Petrovice 71 Nové Město na Moravě 592 31
IČO: 06231403 DIČ: CZ06231403
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku (při platbě v hotovosti).
Zároveň je povinen zaevidovat tuto přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.