Horské kolo LAPIERRE Overvolt TR 3.5 2021 má hliníkový rám v barvě BÍLÁ. Moderní vestavěná baterie BOSCH PowerTube 13,4Ah 500Wh 36V umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Horské kolo Overvolt TR 3.5 nemá usb konektor pro nabíjení. Součástí je nabíječka 4a.
Středový motor YAMAHA PW-TE 60NM s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.
Horské kolo LAPIERRE Overvolt TR 3.5 2021 není standardně vybaveno blatníky, které se ale dají dokoupit. Toto horské kolo není vybaveno předním ani zadním světlem, ale obě světla se dají dokoupit a na kolo doplnit. LAPIERRE Overvolt TR 3.5 nemá nosič, ale je možné ho tam domontovat.
LAPIERRE Overvolt TR 3.5 2021 má kola 27,5 palců a pláště Schwalbe Smart Sam K-Guard 27.5x2.6. Brzdy sHIMANO MT200, kotouče RT30 203mm/180mm a o tlumení se stará sR SUNTOUR XCM 34 COIL LO-R 15AH TRHU AXLE 110MM 27.5' 130mm TRAVEL a tlumič LAPIERRE METRIC 190x40 MM.
Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.
Horské kolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!
YAMAHA je japonská kvalita a preciznost. Motor YAMAHA PW-TE se zaměřuje na poskytování pohodlí a stabilní jízdu v městských oblastech. Motor má 4 senzory Quad Sensor System Yamaha a řídící jednotka kromě rychlostí, frekvence a síly šlapání vyhodnocuje také sklon terénu a podle něj upravuje míru dopomoci. Přítomnost snímače sklonu umožnila ke čtyřem stávajícím jízdním režimům přidat také režim pátý, který mezi jednotlivými stupni asistence volí zcela automaticky, tedy bez jakéhokoliv přičinění jezdce. Pohon má kroutící moment, který dosahuje 60 Nm. Motor má čtyři jízdní režimy Eco+, Eco, STD, High. Tento typ motorů je určen především pro elektrokola městská, krosová, trekingová a také pro levnější varianty horských elektrokol.
Baterie BOSCH PowerTube 13,4Ah 500Wh 36V a reálný dojezd
Tuto baterii je možné nabíjet na kole. Pokud je baterie vyndávací, tak i mimo kola. V takovém případě je držák baterie vybaven zámkem, který zabrání odcizení baterie.
Baterie nemá paměťový efekt, tuto baterii můžete nabíjet i po krátké jízdě.
Životnost baterie je 800 - 1200 plných nabíjecích cyklů (pokud nabíjíte ne zcela vybitou baterii po každé delší jízdě, počet cyklů bude vyšší)
Baterie vydrží okolo 15.000 - 25.000 km nebo 5 - 9 let
Doba nabíjení na 80% kapacity je cca 2,5-4 hodiny (plné nabití obvykle do 6 hodin)
Baterie je elektronicky chráněná proti podbití, přebití a přehřátí pomocí BMS (Battery Management System), díky čemuž je zajištěna dlouhá životnost
Orientační dojezd podobné baterie
Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
Nejdůležitější faktory ovlivňující dojezd
Kapacita baterie a kvalita článků
Typ motoru (středový, zadní), typ snímače a chip
Váha jezdce a styl jízdy (aktivita)
Stupeň síly dopomoci, vhodné přehazování a rychlost
Francouzský výrobce kol Lapierre známý především svými silničkami kombinuje technologické inovace, design, smysl pro detail a dlouholeté zkušenosti. Díky tomu nabízí od roku 1946 kvalitní, designově propracovaná kola s perfektními jízdními vlastnostmi.
Jeho tým vývojových inženýrů, jezdců a milovníků kol se věnuje výzkumu a inovacím s cílem propojení myšlenky a teorie s praxí. Kooperace vývojářů spolu s jezdci funguje na 100 %. Téměř všichni zaměstnanci Lapierre jezdí na kole a podílí se tak na ověřování výzkumu a zpětné vazbě k dalšímu vývoji a výrobě. Výstupní kontrola kvality je pro Lapierre velmi důležitá. Všechna kola jsou montována ve Francii, každý zaměstnanec je registrován v „Bike pass“, který umožňuje sledovat kvalitu v každé fázi montáže. Vždy je možné projít celý proces výroby a dohledat, kdo kolo složil.
Kormě prémiových silničních kol jsou v nabídce Lapierre k nalezení také elektrokola, MTB, gravely, CX i City/Treking a Krosová kola.
Pro garanční prohlídku můžete využít náš smluvní servis v místě svého bydliště. Pokud u Vás smluvní servis zatím není, využijte jakýkoliv jiný odborný servis a nechte si od nás proplatit náklady až do výše 500,- Kč. Návod "Jak na to" obdržíte s koupeným kolem.
Hledejte na dveřích tuto nálepku - SMLUVNÍ SERVIS
SHOWROOM - PRODEJNA - TEST CENTRUM - PŮJČOVNA
Dáváte přednost nákupu v prodejně nebo si chcete elektrokolo vyzkoušet ?
ELEKTROKOLA.cz s.r.o. Petrovice 71 Nové Město na Moravě 592 31
IČO: 06231403 DIČ: CZ06231403
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku (při platbě v hotovosti).
Zároveň je povinen zaevidovat tuto přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.