MONDRAKER NEAT R 9,7Ah (2024) barva CARBON/RACING SILVER/BRONZE
Horské elektrokolo MONDRAKER NEAT R 2024 má karbonový rám v barvě CARBON/RACING SILVER/BRONZE. Moderní vestavěná baterie TQ HPR-50 9,7Ah/360Wh umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Horské elektrokolo NEAT R nemá usb konektor pro nabíjení. Součástí je nabÍjeČka 2a.
Středový motor TQ HPR-50Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.
Horské elektrokolo MONDRAKER NEAT R 2024 není standardně vybaveno blatníky, které se ale dají dokoupit. Toto horské elektrokolo není vybaveno předním ani zadním světlem, ale obě světla se dají dokoupit a na kolo doplnit. MONDRAKER NEAT R nemá nosič, ale je možné ho tam domontovat.
MONDRAKER NEAT R 2024 má kola 29 palců a pláště Maxxis Minion DHF 29x2.5/DHR 29x2.4. Brzdy hydraulické kotoučové Sram G2 R 200mm a o tlumení se stará fox 36 29 Float GRIP EVOL Performance zdvih 160mm se zamykáním na korunce a tlumič Fox Float X Performance EVOL.
Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.
Horské elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!
Srdcem převodovky pro elektrokola skupiny TQ je HPR50 neboli válečková harmonická převodovka s točivým momentem 50 Nm. Co je to válečková harmonická převodovka? Jedná se o relativně jednoduchý, avšak geniální pohonný mechanismus, který pracuje podobně jako rotační motor, avšak je mnohem propracovanější. Vnitřně se skládá ze tří soustředných přesných kusů: eliptického generátoru vln, vnitřního pružného ozubeného kola a tuhého ozubeného kola, které zajišťují pohyb vpřed a jsou zároveň malé a lehké. Oproti tradičním ozubeným řemenovým pohonům je válečková harmonická převodovka menší, výkonnější, hladší a odolnější.
Tuto baterii je možné nabíjet na kole. Pokud je baterie vyndávací, tak i mimo kola. V takovém případě je držák baterie vybaven zámkem, který zabrání odcizení baterie.
Baterie nemá paměťový efekt, tuto baterii můžete nabíjet i po krátké jízdě.
Životnost baterie je 800 - 1200 plných nabíjecích cyklů (pokud nabíjíte ne zcela vybitou baterii po každé delší jízdě, počet cyklů bude vyšší)
Baterie vydrží okolo 15.000 - 25.000 km nebo 5 - 9 let
Doba nabíjení na 80% kapacity je cca 2,5-4 hodiny (plné nabití obvykle do 6 hodin)
Baterie je elektronicky chráněná proti podbití, přebití a přehřátí pomocí BMS (Battery Management System), díky čemuž je zajištěna dlouhá životnost
Orientační dojezd podobné baterie
Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
Nejdůležitější faktory ovlivňující dojezd
Kapacita baterie a kvalita článků
Typ motoru (středový, zadní), typ snímače a chip
Váha jezdce a styl jízdy (aktivita)
Stupeň síly dopomoci, vhodné přehazování a rychlost
Dvoupalcový displej je zarovnaný s horní trubkou a není z boku vidět. Z pohledu shora však jasně a ostře ukazuje všechny podrobnosti o jízdě. Jasný kontrast zaručuje viditelnost i v oslnivém slunci a poskytuje dostatek informací, které jsou užitečné a zbytečně nezahlcují. Systém se zapíná a vypíná jediným tlačítkem, kterým lze přepínat mezi jednotlivými obrazovkami.
Malý, nenápadný a snadno použitelný. Ovladač na řídítkách vyvinutý konkrétně pro elektrokola má dvě tlačítka, která umožňují přepínat mezi úrovněmi podpory, zapínat funkci podpory při chůzi s kolem a vypínat podporu, i když máte ruce na gripech. Ovladač lze snadno odpojit, když potřebujete vyměnit nebo namontovat komponenty.
Jednoduchý praktický displej umístěný v rámu kola s dálkovým ovládáním na řidítkách má:
Mondraker byl, je a také bude značkou, která se bude maximálně snažit být vždy na úplné technologické špičce ve vývoji a implementaci nových technologií, postupů a také používání těch nejmodernějších komponentů.
V Září 2021 tak byl dokončen dlouholetý projekt nového centrály značky ve Španělském Alicante. Nová vysoce moderní budova vyjadřuje přesně image značky, která se spokojí pouze s tím nejlepším. Probíhá zde veškerý vývoj, design a také kompletní montáž kol, která jsou pečlivě kontrolována.
Každý zde si ale uvědomuje, že je důležité neusnout na vavřínech a neustále posouvat limity vpřed, samozřejmě svou vlastní cestou.
Pro garanční prohlídku můžete využít náš smluvní servis v místě svého bydliště. Pokud u Vás smluvní servis zatím není, využijte jakýkoliv jiný odborný servis a nechte si od nás proplatit náklady až do výše 500,- Kč. Návod "Jak na to" obdržíte s koupeným kolem.
Hledejte na dveřích tuto nálepku - SMLUVNÍ SERVIS
SHOWROOM - PRODEJNA - TEST CENTRUM - PŮJČOVNA
Dáváte přednost nákupu v prodejně nebo si chcete elektrokolo vyzkoušet ?
ELEKTROKOLA.cz s.r.o. Petrovice 71 Nové Město na Moravě 592 31
IČO: 06231403 DIČ: CZ06231403
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku (při platbě v hotovosti).
Zároveň je povinen zaevidovat tuto přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.