|
|
|
ROZZO SCHERPA Brose full Shimano SLX Carbon 17,5Ah (2023) barva ČERNÁ ORANŽOVÁ
Celoodpružené horské elektrokolo ROZZO SCHERPA Brose full Shimano SLX Carbon 2023 má karbonový rám v barvě ČERNÁ ORANŽOVÁ. Moderní vestavěná baterie 17,5Ah 630Wh 36V Li-ion umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Celoodpružené horské elektrokolo SCHERPA Brose full Shimano SLX Carbon nemá usb konektor pro nabíjení. Součástí je rychlonabíječka 4a.
Středový motor BROSE S - MAG 90Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.
Celoodpružené horské elektrokolo ROZZO SCHERPA Brose full Shimano SLX Carbon 2023 není standardně vybaveno blatníky, které se ale dají dokoupit. Toto celoodpružené horské elektrokolo není vybaveno předním ani zadním světlem, ale obě světla se dají dokoupit a na kolo doplnit. ROZZO SCHERPA Brose full Shimano SLX Carbon nemá nosič, ale je možné ho tam domontovat.
ROZZO SCHERPA Brose full Shimano SLX Carbon 2023 má kola 29 palců a pláště GoodYear Escape 29x2.35 TT/ GoodYear Newton MTR 29x2.4. Brzdy hydraulické Shimano BR-MT501/MT520 4píst 203mm a o tlumení se stará vzduchová RockShox Pike RC 29 150mm a tlumič Vzduchový RockShox Deluxe Select+ 185/55mm .
Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.
Celoodpružené horské elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!
Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho máme obvykle v TEST CENTRUM elektrokol PETROVICE - Nové Město na Moravě.
|
Středový elektromotor BROSE S - MAG 90Nm
BROSE je Berlínský výrobce automobilových součástek a od roku 2014 vstoupila úspěšně i na trh s elektromotory pro kola. Více jak 30 výrobců (BH, BESV, Fantic, Specialized,...) tyto motory využívá ve svých kolech. Motory se vyrábí ve dvou provedeních pouzder, a to buď z hliníku nebo magnesia. Motor využívá tři jízdní režimy ECO, TOUR, BOOST. Motory Brose patří k nejtišším a nejsilnějším motorům na trhu. BROSE-S MAG poskytne dokonalý zážitek díky magnesiovému (hořčíkovému) pouzdru, nízké váze 2,9kg a silnému výkonu 90Nm. (až 410% pomoci), kdy motor reaguje velmi rychle v závislosti na kadenci a tlaku na pedál. Konstrukce vnitřního řemenu z uhlíkových vláken udržuje hluk a vibrace motoru na minimu pro co nejplynulejší jízdu dokonce i při maximálním výkonu. Stupeň krytí IP56.
- Typ motoru: Středový
- Výkon: 250W (max 750W)
- Max. točivý moment: 90 Nm
- Senzory: Interní senzory
- Váha: 2,9 kg
- Hlučnost: < 50 dB
- Označení: BROSE S-MAG
|
Baterie 17,5Ah 630Wh 36V Li-ion a reálný dojezd
- Tuto baterii je možné nabíjet na kole. Pokud je baterie vyndávací, tak i mimo kola. V takovém případě je držák baterie vybaven zámkem, který zabrání odcizení baterie.
- Baterie nemá paměťový efekt, tuto baterii můžete nabíjet i po krátké jízdě.
- Životnost baterie je 800 - 1200 plných nabíjecích cyklů (pokud nabíjíte ne zcela vybitou baterii po každé delší jízdě, počet cyklů bude vyšší)
- Baterie vydrží okolo 15.000 - 25.000 km nebo 5 - 9 let
- Doba nabíjení na 80% kapacity je cca 2,5-4 hodiny (plné nabití obvykle do 6 hodin)
- Baterie je elektronicky chráněná proti podbití, přebití a přehřátí pomocí BMS (Battery Management System), díky čemuž je zajištěna dlouhá životnost
Orientační dojezd podobné baterie
Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
Nejdůležitější faktory ovlivňující dojezd
- Kapacita baterie a kvalita článků
- Typ motoru (středový, zadní), typ snímače a chip
- Váha jezdce a styl jízdy (aktivita)
- Stupeň síly dopomoci, vhodné přehazování a rychlost
- Profil trasy (kopce, rovina, težký terén)
- Nahuštění, vzorek a šířka pneumatik atd.
|
TFT barevný display Brose Allround
Barevný TFT stranový displej BROSE ALLROUND o velikosti 1,5" je díky mírnému zakřivení dobře čitelný za všech okolností i za každého počasí (ochrana IPX7) a má 14 funkcí:
- volbu 4 režimů asistence (eco, tour, sport, boost)
- funkci WALK (rychlost chůze – využití např: při vedení kola do kopce)
- zobrazení aktuální, maximální a průměrné rychlosti
- ujeté kilometry: jednotlivá jízda/celková ujeta vzdálenost
- ukazatel stavu nabití baterie
|
Parametry
|
|
modelový rok: |
2023 |
rám: |
Karbonový |
vidlice: |
Vzduchová RockShox Pike RC 29 150mm |
tlumič: |
Vzduchový RockShox Deluxe Select+ 185/55mm |
řidítka: |
Concept 760mm |
motor: |
Středový BROSE S - MAG 90Nm |
snímače: |
Tlakový senzor |
display: |
TFT barevný display Brose Allround |
představec: |
JD ST245AH 40/50mm |
náboje: |
Shimano přední HB-MT400 15x110mm / zadní FH-MT510 12x148mm |
velikost kol: |
29" |
ráfky: |
Rozzo 622x27 TBL Ready |
pláště: |
GoodYear Escape 29x2.35 TT/ GoodYear Newton MTR 29x2.4 |
baterie: |
17,5Ah 630Wh 36V Li-ion |
kapacita baterie: |
17,5 Ah |
brzdy: |
Hydraulické Shimano BR-MT501/MT520 4píst 203mm |
převodník: |
ISIS 170mm 34 zubů |
přehazovačka: |
Shimano SLX RD-M7100 SGS 12 rychlostí |
pastorek: |
Shimano CS-M7100 10-51 12 rychlostí |
řazení: |
Shimano SLX SL-M7100 1x12 rychlostí |
řetez: |
Shimano CN-M7100 SLX 12 rychlostí |
sedlovka: |
Teleskopická Hodaka 31,6x365mm zdvih 125mm |
sedlo: |
BBB BSD-151 Echo 145x265 |
stojánek: |
|
světla: |
|
blatníky: |
|
nosič: |
|
nabíječka: |
RychloNabíječka 4A |
nosnost: |
120 kg |
hmotnost: |
22,9 kg |
součást balení: |
Rychlo nabíječka 4A |
|
O značce ROZZO
ROZZO - česká značka s více jak 30 letou tradicí.
Jaromír Hrubý, podle kterého se tato značka jmenuje, zvolil italský překlad svého jména díky své oblibě italské rámařské školy.
Jak vlastně vznikla touha stavět vlastní kola?
Hrubý v 80. letech zatoužil po kole s označením F1 od legendární značky Favorit. Bohužel se mu jeho vysněné kolo nepodařilo pořídit. Nebyl totiž registrovaným cyklistou, což byla pro koupi takového kola v tehdejší době podmínka. Rozhodl se tedy, že když si kolo nemůže pořídit oficiální cestou, postaví si jej sám. Koupí pár trubek z dílny Favoritu nakonec sestavil svá první kola. Byla to spíše stavba pro kamarády a zábavu.
Přelom nastal v devadesátých letech, kdy spolu s kamarádem převzal firmu po legendárním rámaři panu Františku Babickém, který ho zároveň naučil pracovat s ocelovými rámy. Začal stavět rámy pro Favorit, Pells ale i Festku. Dalším krokem bylo vytvořit vlastní značku.
A tak vzniklo ROZZO
Od doby ocelové se postupně přes období hliníku dostal až ke karbonovým rámům. Jako jeden z prvních v ČR začal právě s karbonem experimentovat. Nyní si nechává patentovat svůj vlastní systém vícekomorového rámu, který nejen že má perfektní vlastnosti, ale je zároveň velmi odolný.
Výroba kol u Jaromíra Hrubého není žádná "sériovka" a každé kolo je opravdu originál. Odhadem s každým karbonovým rámem stráví okolo 60 - 80 hodin času a to nepočítáme následnou kompletaci a lakování. Na jeho rámech se prohání nadšenci z celého světa. Můžeme zmínit například jméno Mark Levinson, který zvučil nejdříve The Beatles, pak festival Woodstock a nyní dělá audio systémy pro luxusní vozy Lexus. Ale i českou špičku jako jsou Lada Kozlíková, která na jeho kolech pod značkou Pells zajela nejen 5. místo na olympiádě, ale i zvítězila při mistrovství světa na dráze.
Dále můžeme jmenovat například naši trojnásobnou olympijskou vítězku Martinu Sáblíkovou. Dále několikanásobného mistra ČR a bývalého držitele světového rekordu v hodinovce, Ondřeje Sosenku nebo Martina Matulu, který na jeho rámu zajel rekordní český čas na Ironman Hawaii (mistrovství světa v dlouhém triatlonu). V roce 2019 se Hrubý rozhodl spojit své síly se společností JMC Trading a nechal tak zahájit sériově vyráběná kola pro širokou veřejnost. A tak vzniklo Rozzo, jak jej znáte dnes.
Značka vycházející z dlouholeté tradice a zkušeností, nyní dostupná i pro rekreační jezdce.
|
Fotografie ROZZO SCHERPA Brose full Shimano SLX Carbon barva ČERNÁ ORANŽOVÁ
|
|
GARANČNÍ PROHLÍDKA I ZÁRUČNÍ SERVIS ZDARMA
Pro garanční prohlídku můžete využít náš smluvní servis v místě svého bydliště. Pokud u Vás smluvní servis zatím není, využijte jakýkoliv jiný odborný servis a nechte si od nás proplatit náklady až do výše 500,- Kč. Návod "Jak na to" obdržíte s koupeným kolem.
Hledejte na dveřích tuto nálepku - SMLUVNÍ SERVIS
SHOWROOM - PRODEJNA - TEST CENTRUM - PŮJČOVNA
Dáváte přednost nákupu v prodejně nebo si chcete elektrokolo vyzkoušet ?
Navštivte TEST CENTRUM elektrokol Nové Město na Moravě.
|
|
|