Krosové elektrokolo CRUSSIS e-CROSS low 9.9-M 2024 má hliníkový al 6061 rám v barvě ČERVENÁ ČERNÁ. Moderní vestavěná baterie LG Li-Ion 36V / 720Wh (20Ah) umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Krosové elektrokolo e-CROSS low 9.9-M má usb konektor, který můžete využít například pro nabíjení telefonu nebo navigace. Součástí je rychlo 4a.
Středový motor PANASONIC GX Ultimate 95Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.
Krosové elektrokolo CRUSSIS e-CROSS low 9.9-M 2024 není standardně vybaveno blatníky, které se ale dají dokoupit. Toto krosové elektrokolo není vybaveno předním ani zadním světlem, ale obě světla se dají dokoupit a na kolo doplnit. CRUSSIS e-CROSS low 9.9-M nemá nosič, ale je možné ho tam domontovat.
CRUSSIS e-CROSS low 9.9-M 2024 má kola 28 palců a pláště SCHWALBE Smart Sam 28 x1,75. Brzdy hydraulické kotoučové SHIMANO Deore BR-MT410, rotor 180mm/160mm a o tlumení se stará vzduchová ROCKSHOX FS Paragon Gold RL Solo Air 700c, zdvih 65mm, uzamykatelná z vidlice.
Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.
Krosové elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!
Japonský výrobce elektroniky Panasonic s více než 100 letou historií netřeba představovat. Panasonic se na japonském trhu s elektrokoly pohybuje již 40 let (není to překlep!) a zkušeností má tedy na rozdávání.
Středový motor PANASONIC GX Ultimate nebo taky pod označením PANASONIC GX 0 je novinka na českém trhu. Silnější, menší a lehčí než konkurence s vysokým výkonem až 600 W, kroutícím momentem 95Nm a nízkou váhou 2,95Kg rozhodně stojí za pozornost. Tichý středový motor překvapí navíc inteligentním režimem AUTO, kdy chytrá elektronika reguluje sílu podpory mezi nejslabším režimem EKO a nejsilnějším HIGH v závislosti na stylu jízdy. V porovnání s režimem eMTB od Bosche je automatický režim od Panasonicu mnohem účinnější při detekci jízního stylu, zejména v méně náročném terénu. Díky tomu je úspornější, přestože reaguje velmi rychle a citlivě v každém režimu.
Tento typ motoru je vybaven torzním (tlakovým) snímačem, díky kterému řídící jednotka vyhodnocuje jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Díky tomu budete mít pocit, že na kole jedete, nikoliv že vás kolo veze.
Baterie LG Li-Ion 36V / 720Wh (20Ah) a reálný dojezd
Tuto baterii je možné nabíjet na kole. Pokud je baterie vyndávací, tak i mimo kola. V takovém případě je držák baterie vybaven zámkem, který zabrání odcizení baterie.
Baterie nemá paměťový efekt, tuto baterii můžete nabíjet i po krátké jízdě.
Životnost baterie je 800 - 1200 plných nabíjecích cyklů (pokud nabíjíte ne zcela vybitou baterii po každé delší jízdě, počet cyklů bude vyšší)
Baterie vydrží okolo 15.000 - 25.000 km nebo 5 - 9 let
Doba nabíjení na 80% kapacity je cca 2,5-4 hodiny (plné nabití obvykle do 6 hodin)
Baterie je elektronicky chráněná proti podbití, přebití a přehřátí pomocí BMS (Battery Management System), díky čemuž je zajištěna dlouhá životnost
Orientační dojezd podobné baterie
Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
Nejdůležitější faktory ovlivňující dojezd
Kapacita baterie a kvalita článků
Typ motoru (středový, zadní), typ snímače a chip
Váha jezdce a styl jízdy (aktivita)
Stupeň síly dopomoci, vhodné přehazování a rychlost
Český výrobce kol a koloběžek Crussis funguje na českém trhu od roku 2013.
V roce 2015 byla otevřena nová výrobní linka kol s kapacitou 8000 kusů ročně s možností navýšení až na 20.000 kusů a byla spuštěna výrobní linka do detailů vyladěných koloběžek Crussis.
Koloběžky se od roku 2016 prodávají v 8 evropských zemích a USA.
Od roku 2018 došlo k modernizaci výrobní linky a rozšíření výrobní řady o karbonové horské elektrokolo s pevným rámem o váze 20,9 kg a celoodpružené horské elektrokolo pro ještě hladší jízdu v náročném terénu.
V roce 2019 sestává tváří značky Crussis mezinárodní sportovní ikona a hokejová legenda Jaromír Jágr, který značku rychle posunuje zase o kousek dál. Za zmínku stojí limitovaná edice 100ks kol Jágr-68 s vlastnoručním podpisem a také zařazení středových motorů značky Bosch do nabídky elektrokol.
Pro garanční prohlídku můžete využít náš smluvní servis v místě svého bydliště. Pokud u Vás smluvní servis zatím není, využijte jakýkoliv jiný odborný servis a nechte si od nás proplatit náklady až do výše 500,- Kč. Návod "Jak na to" obdržíte s koupeným kolem.
Hledejte na dveřích tuto nálepku - SMLUVNÍ SERVIS
SHOWROOM - PRODEJNA - TEST CENTRUM - PŮJČOVNA
Dáváte přednost nákupu v prodejně nebo si chcete elektrokolo vyzkoušet ?
ELEKTROKOLA.cz s.r.o. Petrovice 71 Nové Město na Moravě 592 31
IČO: 06231403 DIČ: CZ06231403
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku (při platbě v hotovosti).
Zároveň je povinen zaevidovat tuto přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.